075 Маркетинг
галузь знань 07 «Управління та адміністрування»
Кафедра: Маркетингу
Презентації: |
РОБОЧІ ПРОГРАМИ СИЛАБУСИ
МАРКЕТОЛОГ – це популярна і високооплачувана професія, яка вимагає комунікабельності, ініціативності, креативності, вміння творчо вирішувати непрості завдання. Саме маркетологи визначають, яка продукція буде користуватися попитом, здійснюють вибір напрямів просування нового товару або можливості збільшення продажу існуючого, збирають і аналізують статистичну інформацію, оцінюють дії конкурентів, проводять моніторинг галузі, вивчають поведінку споживачів на ринку з метою пошуку узгодження інтересів споживачів і підприємства, обробляють отриману інформацію, здійснюють прогноз і складають рекомендації. Нині маркетологи на ринку праці мають досить високий попит, причому це стосується всіх фахівців – від аналітиків до бренд-менеджерів, від асистентів до керівників.
Випускники-маркетологи, мають можливість працювати на підприємствах різних сфер діяльності на посадах, зокрема: керівника підприємства; директора з маркетингу та реклами; фахівця з методів розширення ринку збуту; маркетолога; рекламного агента; товарознавця; рекламіста; фахівця зі зв’язків з громадськістю та пресою, інтернет-маркетолога та ін.